Tietoa Satakuntaliitosta ja Satakunnasta

Satakuntaliiton verkkosivuosoite on www.satakuntaliitto.fi. Sivuilla kerrotaan Satakuntaliiton toiminnasta monipuolisesti; tutustu sivustoon ja ota yhteyttä, jos jää kysyttävää tai vastausta ei löydy. Satakunnan maakunnasta, matkailusta, kulttuurista, elämisestä, asumisesta ja yrittämisestä kerrotaan Satakunta.fi-maakuntaportaalissa.

Hallinto, tapahtumat ja tiedotteet

Luottamushenkilöhallinnon pöytäkirjat ja esityslistat

Tapahtumakalenterissa ovat ajankohtaiset ja tulevat tapahtumat

Ajankohtaisimmat tiedotteet ja alasivuilta löytyvät tiedotearkistot

Satakunta-aineistoja

Satakunta-esitteitä ja aineistoja Satakunta.fi-portaalissa

Esittely Satakunnasta ja Satakuntaliitosta on suomeksi ja englanniksi (pdf)
Tervetuloa Satakunnan maakuntaan (2017)
Welcome to Satakunta region Finland (2017)

Satakunnan maakuntatunnukset

Satakuntaliiton & Satakunnan logot

Satakunnan kunta- ja seutukuntakartat

Issuu.com-tilillä esitteitä ja aineistoja sähköisessä muodossa

Satakuntaliiton Facebook-tili päivittää kuulumisia liki päivittäin

Satakunnan Tulevaisuuskäsikirja 2035 on Satakunnan maakuntasuunnitelma, josta löytyy painettu versio (toimitetaan tilauksesta ilmaiseksi) sekä sähköisesti tilillä http://issuu.com/satakuntaliitto/docs/satakunnan_tulevaisuuskasikirja_2035 Tulevaisuuskäsikirjasta on myös sähköinen esittelyaineisto vapaaseen käyttöön. Teemakuvitus on Taru Anttilan ja sarjakuvat Tiina Liivolan käsialaa. Kuvia voidaan julkaista Satakuntaliiton luvalla Tulevaisuuskäsikirjaan liittyvissä asioissa.

Maakunnan markkinointi
Satakuntaliitto tekee yhteistyötä maakunnan markkinoinnissa eri toimijoiden kanssa.

Satakunnan maakunnasta matkailusta yrittämiseen ja työhön kertoo Satakunnan maakuntaportaali Satakunta.fi (suomi ja englanti). Koe Satakunta -hakusivustolla (suomi ja englanti) on maakunnan vapaa-ajan ja matkailun tarjontaa. Satakuntaa markkinoiva Facebook-tili on www.facebook.com/satakuntafi ja se vinkkaa liki päivittäin jostain mielenkiintoisesta asiasta, ihmisestä, tapahtumasta Satakunnassa. Satakunnasta kertovia esitteitä ja aineistoja on sähköisenä Issuu.com-tilillä. Osa esitteistä on myös paperiversioina. Niitä voi tilata Satakuntaliitosta. Videoaineistoja maakunnasta löytyy Satakunta.fi YouTube-tililtä.

Tiedotusvastuut
Maakuntavaltuustoon ja maakuntahallitukseen liittyvästä tiedottamisesta vastaa Tiina Leino. Maakunnan yhteistyöryhmään (MYR) liittyvästä tiedottamisesta vastaa Jyrki Tomberg. Kukin liiton työntekijä vastaa omaan tehtäväkenttäänsä liittyvästä tiedottamisesta.

Satakuntaliiton viestintäryhmä
Satakuntaliiton viestintäryhmään kuuluvat Anne Savola (alueiden käyttö), Sami Suominen (hallintopalvelut), Krista Tupala (aluekehitys) ja koordinaattorina Tiina Leino (mkj-tiimi). Ryhmä on verkkolehti Satasen toimituskunta ja kehittää Satakuntaliiton viestintää ja nettisivuja.

Satakuntaliiton rekisteriseloste

Viestintäsuunnittelija / Communications Designer
Tiina
Leino