Tilaa Satakunnan maakuntalippu

Satakunnan maakuntalippu Otson päivä 11.10.Otson päivä 11. lokakuuta on Satakunnan maakuntalipun päivä. Liputuspäivällä juhlistetaan sekä satakuntalaisuutta että Satakunnan symbolisia ja vahvoja karhutunnuksia. Otson päivä 11.10. on upea päivä liputukseen, mutta Satakunnan maakunnan lippua voi käyttää kuten Suomen lippuakin – juhlaan ja suruun, maakuntahengen nostamiseen.

Maakuntaliitto suosittaa, että maakuntalipulla liputtamiseen sovelletaan samoja ohjeita kuin Suomen lipulla liputtamiseen. Ohjeistukset koskevat liputusaikoja: lippu nostetaan salkoon aamulla kello 8 ja lasketaan auringon laskiessa tai kesällä viimeistään kello 21. Lisäksi noudatetaan lippujen arvojärjestyksestä annettuja ohjeita, eli milloin liputetaan sekä maakuntalipulla että Suomen lipulla, tulee Suomen lippu asettaa arvokkaimpaan asemaan.

Hyvää Otson päivää 11.10. ja kesäisiäkin liputuspäiviä Satakunnan omalla maakuntalipulla!

Yhteistilaus

Satakunnan maakuntalippua on mahdollista tilata yhteistilauksella kuntiin, koteihin, yhteisöille Suomessa tai maailmalla. Satakuntaliitto tilaa liput yhteistilauksella Flagmoren tehtaalta Aitoosta. Tilaukset pyydetään keskitetysti Satakuntaliittoon 29.3.2019 mennessä tämän sivun lomakkeella tai yhteydenotolla Ulla Koivulaan (yhteystiedot sivulla alinna). Lippu toimitetaan läpinäkyvässä muovipussissa kauniisti laskostettuna. Tilaus on sitova. Liput toimitetaan asiakkaille noin 24.4.

Lippujen koot ja hinnat

Lipun hinta määräytyy sen mukaan, montako lippua kutakin kokoa yhteistilauksen mukaisesti tehdään. Salkoon sopivan lipun koko vaihtelee salon pituuden mukaan. Flagmore toimittaa lipun postitse suoraa kullekin yksittäiselle tilaajalle. Asiakas voi valita, mitä postitustapaa haluaa käyttää. Jos lasku voidaan lähettää asiakkaan sähköpostiin, ei veloiteta paperilaskusta aiheutuvaa laskutuslisää (6,20 e / lasku, sis. alv. 24 %).

Lippujen määrät ja hinnat

lipun koko 163x100 cm (noin 6 metrin lipputankoon)
jos yhteystilauksessa on 10 kpl, lipun hinta on 53,32 / kpl (sis. alv. 24 %)
jos yhteystilauksessa on 30 kpl, lipun hinta on 30 kpl – 32,24 / kpl (sis. alv. 24 %)