Europe Direct - Satakunnan tiedotuspiste

Europe Direct –tiedotuspiste on avattu Satakuntaliitossa

Satakuntaliiton sisääntuloaulaan on avattu EU-tietopiste, Europe Direct Satakunta, joka kuuluu Euroopan komission ylläpitämään tiedotuspisteverkostoon. Europe Direct –tiedotuspisteet korvaavat Ulkoministeriön ylläpitämät maakunnan Eurooppatiedotuspisteet, jotka lakkautettiin vuoden 2012 aikana.

Tehtäviin kuuluvat EU-kansalaisille suunnattu tiedottaminen ajankohtaisista aiheista, erityisesti komission keskeisistä painopistealueista kuten kansalaisten perusoikeuksista. Meiltä voi noutaa EU-aiheista materiaalia tai etsiä tietoa yleisöpäätteeltä. Vastaamme kysymyksiin paikan päällä, sähköpostitse ja puhelimitse. Lisäksi olemme mukana erilaisissa tapahtumissa.

Ajo-ohjeita EU-tiedon valtatielle!

Euroopan komission Suomen-edustuston kokoama linkkilista eniten käyttämistään EU-tiedon lähteistä. Listauksesta löytyy  linkit mm. seuraaviin teemoihin: EU:n toimielimet, lainsäädäntö, perusoikeudet, opiskelu- ja työskentely, vaikutus- ja valitusmahdollisuudet, rahoitus, neuvontapalvelut ja teemasivut.

Lisää linkkejä hyödyllisiin sivustoihin löydät vasemman reunan linkeistä

Kysymykset / palautteet

Voit antaa tästä palautetta tai lähettää kysymyksesi.
Käsittelemme asiasi mahdollisimman pian.

Europe Direct
Satakunta